Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zofka Shop

  1. Splošno

    (1)          Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletni strani www.zofkashop.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje ter drugo relevantno področno zakonodajo.

    (2)          S spletno trgovino upravlja družba Ana Novak s.p., Ločiška c.88, 3313 Polzela, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oz. podjetje).

    (3)          Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine, pravice uporabnika spletne trgovine (v nadaljevanju: tudi kupec spletne trgovine) ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem spletne trgovine. Kot kupec se razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini.

    (4)          Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v spletni trgovini oziroma lahko zanj kupec opravi spletni nakup na spletni strani www.zofkashop.si. Ponudbe v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine.

    (5)          Ti splošni pogoji prevladajo nad nasprotnimi pogodbeni pogoji kupca ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.

    (6)          Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni.

    (7)          Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine, zagotavlja ponudnik na teritoriju Republike Slovenije.

    (8)          Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času nakupa (oddaje spletnega naročila). Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika posebej skleneta kupec in ponudnik. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja oziroma z oddajo naročila kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

 


(9)          Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:
•             Uporabnik, ki opravlja nakup, je fizična ali pravna oseba, ki naroči izdelke prek spletne trgovine.
•             Kupec je oseba, ki opravlja nakup in naroči blago prek spletne trgovine.

(10)        Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato ponudnik predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.

(11)        Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese, shrani oziroma reproducira na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne v spletni trgovini ponudnika.


II.            Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

(1)          Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
•             Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja).
•             Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefonska številka).
•             Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami).
•             Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
•             Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave).
•             Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave).
•             Način plačila in dostave.
•             Časovno veljavnost ponudbe.
•             Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop. 
•             Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


III.          Podatki ponudnika
•             Firma: Ana Novak s.p.
•             Sedež: Ločiška c. 88, Ločica ob Savinji, 3313 Polzela
•             Identifikacijska številka za DDV: SI49285190, smo davčni zavezanec.
•             Matična številka: 9031723000



 

 

 

 

 

 

  1. Kontaktne informacije, pomoč uporabnikom

    (1)          V kolikor ima kupec oziroma uporabnik spletne trgovine glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na ponudnika preko:
    •             Elektronskega naslova: info@zofkashop.si.
    •             Telefonska številka: 070 888 777 (od ponedeljka do petka med 9. in 17. uro in v soboto med 9. in 12. uro).


    V.           Cene in veljavnost ponudbe

    (1)          Vse cene v spletni trgovini so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost ter so dokončne glede na dan naročila. Spletne cene veljajo za izdelke v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila. Ponudnik si pridržuje pravico do napak v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova. Če izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu.

    (2)          Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

    (3)          Cene izdelkov (z vključenim DDV-jem) vključujejo stroške dostave oziroma poštnine.
    (4)          Redne cene so maloprodajne cene po ceniku. Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v spletni trgovini v času akcije.


    VI.          Postopek nakupa

    (1)          Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama ponujenih izdelkov v spletni trgovini ponudnika. Vsi izdelki, ponujeni v spletni trgovini, so na voljo do odprodaje zalog.

    (2)          Obiskovalec spletne trgovine oziroma kupec nakup v spletni trgovini opravi brez registracije.

    (3)          Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
    •             Košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih kupec izbere možnost “Dodaj v košarico”. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej uredi izdelke (spremeni količine izdelkov in/ali jih odstrani iz seznama).V primeru, da do izbranega naslova ni možen dostop s tovornim vozilom, se dostava izvede do skrajne točke, dostopne s tovornim vozilom. Dostave izdelkov večjih dimenzij, kot so na primer: sedežne garniture, postelje, omare večjih dimenzij, kuhinje ipd., se vršijo z večjimi tovornimi vozili. Košarico lahko kupec dopolni z dodatnimi izdelki tako, da se vrne nazaj v trgovino, bodisi z gumbom “Nadaljuj z nakupovanjem” ali preko menijev v zgornji vrstici.
    Naročilo / Podatki kupca: V obrazec za naročilo vpiše kupec svoje podatke in na tak način določi naslov za račun in dostavo, ali želi kupiti izdelke kot podjetje, uveljavlja morebitne ugodnosti in poda morebitni komentar.
    •             Naročilo / Način plačila: Kupec v tem koraku določi način plačila. Kupec lahko izbira med ponujeni načini plačila.
    •             Pregled in potrditev: V tem koraku lahko kupec še enkrat preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema. S klikom na gumb “Kupi zdaj” kupec zaključi postopek nakupa. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

    (4)          Pred nakupom je kupec obveščen o naslednjem:
    •             da je ponudnik Ana Novak s.p., Ločiška c. 88, Ločica ob Savinji, 3313 Polzela
    •             podatki o naročenih izdelkih (naziv izdelka, naročena količina posameznega izdelka),
    •             ceni izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami,
    •             morebitnemu strošku dostave,
    •             podrobnejši ureditvi plačila,
    •             kontaktni podatki, kamor se lahko pošljejo ugovori, pripombe, zahtevki in izjave.

    (5)          Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika. Ponudnik potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu takoj po prejemu naročila potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval nakupu.

    (6)          Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjenim načinom dostave.

    (7) Ob prevzemu pošiljke je potrebno podpisati morebitne spremne dokumente in preveriti morebitne poškodbe tako na pakirni embalaži kot na samih izdelkih.


    (8)          Barva izdelka je lahko drugačna v realnosti, kot je na slikah izdelkov, saj lahko pride do barvnega odstopanja, zaradi različne svetlobe v prostoru ob nastanku fotografije in zaradi različnega prikazovanja barv na različnih zaslonih. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih izdelkov na svoji spletni strani.  


    VII.         Načini plačila

    (1)          V spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:
    •             S plačilnimi karticami (Mastercard, Visa).
    •             PayPal (za izvedbo plačila bo kupec preusmerjen na stran PayPal).
    •             Plačilo zneska po predračunu izpisanem ob naročilu.

 

VIII.       Izdaja računa

 

(1)          Ponudnik mora v skladu z ZEPT kupcu izdati in izročiti račun. Kupec pa je dolžan račun prevzeti in zadržati. Ponudnik pošlje kupcu za naročene izdelke račun v PDF formatu na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo, oziroma pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo povezavo do računa (časovno omejeno na 12 tednov), ki si ga lahko kupec prenese in shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo.

(2)          Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

 

  1. Hitri preklic naročila

    (1)          Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov info@zofkashop.si pošlje zahtevek za preklic naročila. Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oziroma preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.


    X.         Dostava in prevzem blaga

    (1)          Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi izdelek za odpremo ter ga odpošlje na sporočen naslov za dostavo oziroma v primeru osebnega prevzema na prevzemno mesto.

    (2)          Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini in pred potrditvijo naročila izpisan na pregledu naročila ter dodatno v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme po zaključku nakupa na spletni strani oziroma oddaji naročila. Rok dostave prične teči od datuma, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

    (3)          Kupec lahko izbira med dvema vrstama dostave:
  • Dostava do izbranega naslova
  • Ponudnik pošlje naročene izdelke na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu.


(4)        Dostavna služba oziroma zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni izdelki izročeni pravemu kupcu.


(5)        Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.



  1. Vračilo blaga za spletne nakupe

    a)            Pravica kupca do odstopa od pogodbe za spletna naročila

    (1)          Kupec (v nadaljevanju tudi: potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

    (2)          Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Ana Novak s.p., Ločiška c.88, Ločica ob Savinji, 3313 Polzela, e-naslov: info@zofkashop.si, tel.: 070 888 777, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali e-pošti).

    (3)          Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (»ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«)
    (4)          Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.

    (5)          Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

    (6)          Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

    (7)          Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

    (8)          Možnost odstopa od pogodbe v skladu z 43. členom ZVPot ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oziroma potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higijenskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.


(9)        Če kupec odstopi od te pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Dokazno breme o vrnitvi blaga je na strani kupca.  

(10)        Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik, razen v primeru vračila zaradi stvarne napake ali reklamacije.


b)           Odgovornost za stvarne napake

(1)          Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

(2)          Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov.

(3)          Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(4)          Napaka na izdelku je stvarna:
•             če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
•             če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
•             če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
•             če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(5)          Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
•             odpravo napake ali
•             vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
•             zamenjavo blaga ali
•             vračilo plačanega zneska.

(6)          Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ali z izpolnitvijo Obrazca za vračilo blaga spletnega nakupa ali predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.


 

  1. c)            Garancija

    (1)          Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa.

    (2)          Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu ali prodajalcu. 


    Nakup za pravne osebe

    (1)          Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.


    XIII.       Varstvo osebnih podatkov

    (1)          Ponudnik ceni zasebnost kupca, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.

    (2)          Z nakupom v spletni trgovini uporabnik dovoljuje, da ponudnik kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili evropske Uredbe na področju varstva osebnih podatkov (v nadaljevanju GDPR).

    (3)          Upravljavec zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov spletne trgovine in vse ostale podatke, zbrane v postopku nakupa, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni.

    (4)          Podatki o nakupih se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter izvedbe transakcije. Zbiranje osebnih podatkov je nujno za izvršitev pogodbe – nakupa prek spletne trgovine.

    (5)          Uporabnik dovoljuje upravljavcu, da ta na njegov naslov elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedbi naročila ali o tem, da naročila ne bo mogla izvesti, ker izdelka ni na zalogi. Uporabnik prav tako dovoljuje upravljavcu, da uporabi telefonsko številko za obveščanje glede dostave s strani dostavne službe ali glede prevzetja s strani upravljavca.

    (6)          Podatki se lahko nahajajo tudi pri vzdrževalcu spletne trgovine ali vzdrževalcu sistema in strojne opreme, ki v imenu upravljavca, kot pogodbeni obdelovalci, obdelujejo podatke o posamezniku in zunanja dostavna služba.

    (7)          Uporabnik z vpisom svojih podatkov potrjuje, da je seznanjen s pravico do dostopa do podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov, omejitve obdelave, pravico do ugovora obdelavi ali pravice do prenosljivosti osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice s pisno zahtevo na elektronski naslov: info@zofkashop.si

    (8)          V zvezi z obdelavo osebnih podatkov ima uporabnik pravico tudi do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši določila na področju varstva osebnih podatkov. Vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko naslovi po elektronski pošti na naslov info@zofkashop.si

    (9)        Ponudnik, za zagotavljanje varovanja osebnih podatkov izvaja vse potrebne pravne, organizacijske in ustrezne logistično-tehnične postopke in ukrepe, bodisi sam na podlagi internih aktov, bodisi preko svojih pogodbenih partnerjev, tako, da se:
    •             varujejo prostori, oprema in sistemsko programska oprema, vključno z vhodno-izhodnimi enotami;
    •             varuje aplikativna programska oprema, s katero se obdelujejo osebni podatki;
    •             preprečuje nepooblaščen dostop do osebnih podatkov pri njihovem prenosu, vključno s prenosom po telekomunikacijskih sredstvih in omrežjih;
    •             zagotavlja učinkovit način blokiranja, uničenja, izbrisa ali anonimiziranja osebnih podatkov;
    •             omogoča poznejše ugotavljanje, kdaj so bili posamezni osebni podatki uporabljeni in vneseni v zbirko podatkov in kdo je to storil, in sicer za obdobje za katero se posamezni podatki shranjujejo.
    (10)        Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

    (11)        Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi, ter storitev posredovanja izvaja Wirecard Central Eastern Europe GmbH . Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

    (12)        Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

    (13)        Ponudnik lahko hrani podatke o kupcu in nakupih še 5 let od posameznega nakupa, račune pa skladno z zakonodajo še 10 let.

    (14)        Zbiranje podatkov posameznika je prostovoljno. Če potrošnik, ki opravlja nakup ne želi posredovati podatkov, ki so potrebni za izvedbo spletnega nakupa, le-tega ne more izvesti.

    (15)        Vsa določila o varstvu osebnih podatkov se nanašajo zgolj na uporabo spletne trgovine.

    (16)        Več o varnosti in zasebnosti si preberite v dokumentu Varnost in zasebnost.


    XIV.      Varstvo otrok

    (1)          Ponudnik priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja ponudnika brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov. Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih na kakršenkoli način uporabil ali razkril tretji stranki brez njihovega dovoljenja.



(2)          Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, njihovega pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, brez izrecnega soglasja njegovih staršev ali skrbnikov. Brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov otroka, katerega starost je nižja od starosti, ki jo predpisuje veljavna zakonodaja, ponudnik ne bo sprejemal in obdeloval nikakršnih osebnih podatkov, ki zadevajo le-tega. Prav tako ponudnik ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, tretji osebi; izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, škodljivih za otroke.


XV.     Odveza odgovornosti

(1)          Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

(2)          Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

(3)          Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

(4)          Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

(5)          Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

(6)          Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

(7)          Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.



XVI.        Pritožbe in spori

(1)          Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže na telefonsko številko 070/888-777 ali po elektronski pošti info@zofkashop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

(2)          Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno sodišče na območju, kjer ima kupec stalno ali začasno prebivališče.


XVII.         Izvensodno reševanje potrošniških sporov

(1)          Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.


XVIII.        Končne določbe

(1)          Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.zofkashop.si


(2)          Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

(3)          Besedilo pogodbe bo shranjeno in naknadno kupcu ne bo dosegljivo.

(4)          Splošni pogoji stopijo v veljavo z 02.04.2024 in se uporabljajo do njihove spremembe.

 

Vrh obrazca

Naročite se na e-novice!

Zagotovite si popust v vrednosti 5% na nakup v spletni trgovini in bodite na tekočem z najnovejšimi novicami iz Zofka Shop!

E-POŠTA

Želim, da me obveščate o ugodnostih, aktivnostih, storitvah in dogodkih.

S klikom na »Prijava na e-novice« se strinjam, da bom od podjetja Ana Novak s.p.  prejemal osebna in prilagojena e-sporočila.

PRIKAŽI VEČ

Prijava na e-novice

Podrobnosti o pošiljanju e-novic in zaščiti osebnih podatkov najdete na strani Varnost in zasebnost.